Mixed-Dubbeltoernooi

Editie 22

Op woensdagavond 8 mei 2024 organiseert TTV Het Markiezaat alweer het 22ste Mixed-Dubbeltoernooi.

Wat is het Mixed-Dubbeltoernooi

De inschrijving staat open voor alle senioren aangesloten bij de NTTB. Tevens mogen jeugdspelers, recreanten en spelers aangesloten bij een andere bond een verzoek tot deelname indienen.

Graag inschrijven met partner. Mocht je echter geen partner kunnen vinden dan kan je de organisatie verzoeken om een partner voor je te vinden.

De koppels zullen zoveel mogelijk op sterkte worden ingedeeld. De intentie is om per klasse een zeskamp te spelen of een vierkamp met kruisfinales. Indien de organisatie het noodzakelijk acht i.v.m. een goed verloop van het toernooi kan er voor een ander systeem worden gekozen.

We proberen ieder koppel minimaal 5 wedstrijden te laten spelen.

Alle velden zijn verplicht om in te vullen.

Persoon 1

Geslacht

Persoon 2

Geslacht
Er wordt altijd een bevestiging vanuit de toernooileiding verzonden. Neem contact op met de wedstrijdleiding (mail) als je enkele dagen na inschrijving geen bevestiging hebt ontvangen.

Woensdag 8 mei 2024

Aanvang