Over het Markiezaat

Al meer dan 50 jaar is TTV Het Markiezaat de tafeltennisvereniging voor Bergen op Zoom en omstreken.

Word lid

Accommodatie

Sinds 2009 spelen we in onze eigen accommodatie op sportpark “De Staakberg”. Deze accommodatie voldoet aan alle moderne eisen op tafeltennisgebied.
We hebben meerdere kleedkamers, een eigen kantine en faciliteiten voor mindervaliden. In onze zaal passen 10 tafeltennistafels op wedstrijdformaat.

Voor iedereen

Wij zijn een vereniging waar iedereen welkom is die wil tafeltennissen. Er is een gezonde mix van recreatieve spelers en fanatieke (competitie)spelers. Voor de laatste groep zijn er een aantal fanatieke trainers actief om samen het spel naar een hoger niveau te tillen.

Competitie

Daarnaast kan er dus ook competitie worden gespeeld. De jeugdcompetitie vindt plaats op zaterdagen. Bij de senioren zijn de competitiewedstrijden hoofdzakelijk op vrijdagavond.

Gezelligheid

Naast het tafeltennis zelf, vinden er ook een hoop andere activiteiten plaats vinden onze vereniging. Zo hebben we een biljarttafel en dartbord in onze kantine. Er wordt regelmatig voetbal gekeken. En voor de jeugd worden er uiteraard regelmatig evenementen georganiseerd.