Draag ons een warm hart toe!

Hier vindt u de verschillende mogelijkheden om ons te ondersteunen.

Bekijk onze sponsors
Download het sponsorboekje

Maatschappelijk belang

Onze vereniging hecht veel waarde aan maatschappelijke betrokkenheid. Een aantal initiatieven dat wij op dit gebied ontplooien zijn onder andere:

• L-Sport, waarbij mensen met een beperking onder begeleiding tafeltennissen
  • Kindertafeltennisfeest, de Evenementen Commissie organiseerd dit voor lagere scholen voor de groepen 4 t/m 8.
  • We stellen onze trainers en onze zaal ter beschikking voor schoolsport projecten om bewegen bij kinderen te stimuleren. Het gaat hier om zowel basisscholen als middelbare scholen, vaak in samenwerking met de gemeente Bergen op Zoom.

Kort profiel van de vereniging

De vereniging telt 130 leden en we zijn actief met een ledenwervingscampagnes om dit aantal verder uit te bereiden. Onze zaal wordt jaarlijks door ongeveer 1800 mensen bezocht, voornamelijk tijdens het competitieseizoen. Deze mensen hebben in de zaal de mogelijkheid om bordreclame te bekijken. Ons clubblad heeft een oplage van 180 exemplaren. Onze teams spelen in de regionale competitie, waardoor er wedstrijden in Brabant en Zeeland gespeeld worden. Ook speelt een aantal spelers mee in regionale of landelijke toernooien. Het dragen van een clubshirt wordt uiteraard verplicht gesteld. De Internetsite van de vereniging ontvangt maandelijks ongeveer 10.000 hits. Tevens wordt de vereniging tijdens een competitieseizoen met grote regelmaat onder de aandacht gebracht in de Bergen op Zoomse Bode.

Daarnaast staan zijn we sinds augustus 2009 in het bezit van onze eigen gloednieuwe accommodatie aan sportpark “De Staakberg” in Bergen op Zoom. Deze accommodatie is van alle gemakken voorzien en met een capaciteit van 10 tafels op wedstrijdformaat zijn we helemaal klaar voor de toekomst!

Totale opbrengst: € 1.297,22

Mogelijkheden

Er zijn verschillende manieren om onze vereniging te sponsoren:

• Teamsponsoring, bijvoorbeeld door shirtreclame
  • Adverteren in ons clubblad “De Smashparade”
  • Reclameborden in de zaal
  • Internetsponsoring
  • Materiaalsponsoring, bijvoorbeeld aanschaf van een nieuwe tafeltennistafel met uw bedrijfslogo
  • Bedrijfsgerichte sponsoring (bijv. clinic of demonstratie op uw bedrijfsfeest)

Wij nodigen u van harte uit om contact op te nemen met onze PR commissie of het sponsorboekje te downloaden voor verdere informatie

E-mail: sponsoring@ttvhetmarkiezaat.nl