Sportvereniging Bergen op Zoom

Tafeltennisvereniging Het Markiezaat is een sportvereniging uit Bergen op Zoom. Wij zijn een vereniging waar iedereen welkom is die wil komen sporten.
Binnen onze vereniging zijn een aantal fanatieke trainers actief die onze jeugdleden leren tafeltennissen. Jeugdleden kunnen na verloop van tijd ook competitie gaan spelen. Bij de senioren is een diversiteit te vinden van recreatieve spelers tot fanatieke competitiespelers.

Door als jeugd of senior competitie te spelen is tafeltennis een echte teamsport.

Naast tafeltennissen bieden wij onze leden een aanbod van activiteiten die eigenlijk niets met de sport te maken hebben. Onze evenementencommissie organiseert deze activiteiten waarbij gezelligheid voorop staat.

Kortom, TTV Het Markiezaat is een vereniging voor jong en oud, voor recreant en prestatiespeler.