Trainingskamp jeugd

Hoi ouders & jeugdleden,

Na een jaar afwezigheid keert het trainingskamp voor de jeugd weer terug, dit jaar in een iets andere vorm. Geen volledige week, maar een gezellig weekend. Twee dagen vol activiteiten en leuke trainingen, verzorgd door een enthousiast team vrijwilligers. Er zijn dit jaar 14 plekken beschikbaar.

Wat is er te doen

Alweer voor het 9e jaar wordt het trainingskamp gehouden. 2 schitterende dagen bomvol met spellen, opdrachten en natuurlijk trainingen. Ook zal er een groot themaspel zijn dat gedurende het kamp gespeeld gaat worden. Hoe het kamp er verder inhoudelijk uit ziet, is voor iedereen nog onbekend. Het is een volledig verzorgd weekend, je hoeft dus zelf niet voor je eten of drinken te zorgen. Naast dit alles zullen er een hele hoop verrassingen zijn en zijn er ook weer prachtige prijzen te winnen. Geef je snel op en wie weet neem jij de felbegeerde wisselbeker over van Elin.

Wat is het kamp

Het kamp is een supergezellig weekend en het is één groot feest vol met gezelligheid. Prestatie staat niet voorop, maar plezier. Tijdens het weekend zal een deel van de zaal ingericht worden als slaaplocatie, waar iedereen zijn eigen plekje heeft.

Alle velden zijn verplicht om in te vullen.

Schrijf je snel in!
Want VOL = VOL helaas!